Tuesday, 28 March 2017

Bulan Februari Bulan Berehat

Teks: Siti Azimah Binti Rupilen

1 Februari yang lepas, saya menjalani minor surgery untuk membuang Ovarian Cyst yang tumbuh di dalam bahagian organ peranakan saya.Mungkin sebab gaya hidup yang kurang menjaga pengambilan makanan sihat.
.
Saya beransur pulih dalam tempoh sebulan kerana berhibernasi dari sebarang pekerjaan dan perjalananan jauh. Selepas bedah saya terus berisitiqamah mengamalkan Qaseh Adinda dan Sole Pati Garam Mineral Himalaya supaya proses penyembuhan berlaku dengan lancar.
.
Alhamdulillah, selepas sebulan saya sudah boleh menjalankan aktiviti seperti biasa. Cuma kadang kadang saya rasa berat pada dada sebelah kiri jika terlalu penat dan tertekan.
.
Betullah kata orang, proses penyembuhan yang dibantu oleh pengambilan Qaseh Adinda dan Sole menjadi lebih cepat dan luka cepat bercantum.
.
Jika anda ada luka dalaman, Cubalah amalkan Qaseh adinda dan Sole!

No comments:

Post a Comment